God Kväll

Har haft avskedsmiddag med Kicchi, Johan, Noah och Isak. Taco o jättegod efterrätt, rena lyxen. Igår fick jag välja thaimat som Phon lagade åt mig. Thaifood lagad av Phon är min nya craving, fan vad det är gott alltså! Det har varit grymt nice att få lagad mat till sig så ofta, Thaimat dessutom.

I lördags var jag på fest hos Sofie igen. Avskedsfest för Camilla som ska dra till USA i 9 månader. Gött sugen jag blev på att ta mig iväg någonstans när jag hörde det då. Eh ja.

Sista arbetsdagen imorgon, sen väntar en ledig skön helg på mig.
Imorgon bär det av en bit norrut då är det värmland som väntar. Blir som sagt lite fest och så familjemys. Sen på söndag ska jag upp o träffa ganget.

Ha en skön natt mina vänner!
So Long

Just Nu: Stressar jag och Jen över C-uppsatsen. Vår handledare är en galning.
Dagens låt: Hello Saferide - Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback