God Kväll på er

Här kommer en liten hälsning från Värmlandsskogarna, innan det är matdags, lite lagom tid sådär.
Hoppas allt är fint med er. Själv har jag jobbat fram till två, sen packat o sist men inte minst spenderat ett par timmar på tåget. Börja dagen sådär halvbra med en riktig jävla surkacka till kund.
Kvällen blev så bra dock för min underbara mamma överraska mig med att hämta mig i staden så jag slapp vänta 40 minuter samt krångla o byta tåg med alla jävla väskor. Whats the story med att man ska samla på sig så mycket grejer under sommaren. Hur ska jag få med mig allt?
Sa jag att jag hjälpte bror och Kicchi att välja vad de ska ta in för kläder till butiken i vår/sommar. Fan vad svårt det är att tänka stort - Vad andra kan gilla. Har så svårt att bortse från min egen klädsmak haha.

Jag o Pearl

Nu ska jag vara lite social.
So Long peeps.

Just nu: Är jag galet glad över att ha jobbat klart för den här sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback