Ett riktigt rus

Ja, som jag skrev i tisdags så blev festen så jävla jävla lyckad och jag glider fortfarande runt i något euforiskt rus efter detta. Efter efterforskningar kom jag fram till att jag knäckte sista biran närmare sex på morgonen. Undra hur jag tänkte då? Ska jobba om fyra timmar, jag tar en bärs till så slipper jag baksmällan, då kan jag vara full på jobbet istället. Untressant tanke.
Är inne hos Johan, Kicchi, Helen o ungarna, har varit i parken o käkat o snackat skit. Drivit med alla på allas bekostnad, alla gjorde något värt att garva åt i måndagens fyllerus. Endel skulle bada i vallgraven, andra hade inte koll på något.

Mina söta små syskonbarn.

På lördag morgon går tåget mot Köpenhamn, blir fint det! Leeedig för första gången på nära 3 veckor.

Ha det fint folket.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hittade din sida av en slump när jag satt och surfade omkring, så även nätvärlden är bra liten ibland. Jag håller med dig att det var en av dom bästa festerna någonsin. Jag gick barfota hem i regnet så nu har mr halsont, mr feber och en härlig mr förkylning kommit för att hälsa på. Men det kan det väl vara värt.

Ha det bra!!!

Från

Den äldsta bruttann förutom Gullan då förstås!!!

2008-08-07 @ 16:09:31
Postat av: Terese

Haha, det va inte illa att hitta på den här sidan. Ja fasen vilken fin kväll det var!

Ha det så bra du med, o hälsa!

2008-08-08 @ 21:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback