Ångest är ordet? Nej nej, vet om att du inte är värd min ångest, kära du.

Ibland gör jag saker utan att tänka. Handlar istället helt efter mina behov samt låter mig övertalas till dumheter. Igår var ett av dessa tillfällen. Ångesten trycker på idag. Men then again, orkar jag verkligen bry mig om något så trivialt som att jag tillfälligt blev lite sinnesförvirrad, tyckte i stunden att det kunde vara kul att leka lite? Nej, det gör inget, det är okej, klart att det är. Även solen har sina fläckar som en jävligt fläckig sol sa till mig idag.

jag och mamma

Det är vemodigt som alltid att lämna familjen, men det blir skönt med ett miljöombyte. Helgen har varit intensiv, bara så jävla intensiv och jag är i behov av ett break. Är i behov av fina stunder med mina underbara vänner hemma i Umeå.

Ska snart åka in till stan med all packning o hoppa på ett förmodligen fullsatt tåg. Har dessutom gång-plats. Kanon, nu när jag sovit cirkus några timmar sen i torsdags. Vädret utanför fönstret matchar mitt vemodiga mood. Grått, trist, regnigt och jävligt.

So Long

Dagens låt: Melissa Horn - Långa nätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback