What Happens In Neverland Stays In Neverland

Oj, vad jag inte har något vettigt att skriva.
Kvällen o eftermiddagen har bestått av en promenad tillsammans med Helèn, vidare till Ica för lite foodshopping o sen hem till 207 för o laga iordning käk. Ikväll hade köket på 207 kycklingsallad med fruktsallad o glass till efterrätt at bjuda på. På det blev det "Efter Bröllopet" som jag som vanligt envisades att lipa till.
Med ögon svullna efter min liparfiesta vandrade vi sedan bort till Jagge o Helène o joina dem för lite festande. Nyktra då såklart, det heter inte Hälsohelg för inget. Efter en vända över Campus för att kolla tempen (lite koll måste man ju ha) vandrade vi sedan hemöver.
image1523
Lugna gatan alltså. Det mest spännande är det söta sms jag fick från en Kung som är ute o snurrar, saknar våra galna kvällar!
Men nu väntar sängen o förhoppningsvis Mr Blund på mig.

God Natt världen.

Kvällens låt: Lykke Lie - Time Flies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback