"We're perfect and broken in one fucked up day"

Skönaste dagen på länge. Fint väder, fint sällskap, skönt humör. Ja, life's good folks.
Annars då? Jo vi har som vanligt spenderat en av dagens timmar åt att snacka skit o glo på folk på Lindells. Därefter satt jag o Jen ute i solen o läste ett gäng artiklar (BIG överdrift, en halv pallade vi med, annars snacka vi mest..) Sen var vi ju på bio ikväll o såg 21. En film som jag rekommenderar starkt, jäkligt skön film alltså, jäkligt jäkligt skön. Visst lite förutägbar, men säg den film som inte är det.

O nu har jag även valt att dra igång o tvätta. Hur tänkte jag där. Aja, jag har ju hela kvällen på mig, måste ändå läsa den j-a artikeln innan imorgon.

Ha en fin natt folket, må John Blund vare med er.
God natt med er.

Kvällens låt: Far Beyond Frail - Indigo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback