"Varför är det inget folk här? Har det något att göra med att det just öppnade?"

WTF hände igår kan man undra? Då går vi ner till Villan vid tio, TIO? Hur tänkte vi där. Förvånade som få var vi när inget folk ännu kommit o tog ett raskt beslut att dra vidare istället. Alla splittrades o hamnade på olika ställen. Jag drogs mellan alla men jag o Helèn valde till slut att följa med Jen som så gärna ville till Corona o inte varit ute med oss på 3 veckor o inte kan följa med nästa helg. Ibland får man ställa upp för laget.

Men fan vad bitter jag var imorse, när jag insåg att det inte blev någon Klubb Hybris för mig denna gång heller. Jag som hade laddat så, inte okej, inte okej alls. Bättre lycka nästa gång. Får se om vi kanske drar ner vid halv nio då, för att va på den säkra sidan, så man kommer in haha.

Dagen har varit lökig. Jag o Maria låg hemma o snacka skit o analysera än det ena än det andra till framåt ett när Helèn joina oss. Senare drog vi till ÅC för lite pizza o sen vidare till Mariehem, där vi sitter o degar framför "Bad company" nu.

Adios.

Dagens känsla: Tomhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback