Släppte på stoltheten

Ja fy fan, Sitter med hemtentan fortfarande. Satt till kring 02.00 inatt, men så satt jag o lalla en massa med (Jag menar msn-hisorik, hur intressant är det inte? Prioriteringar min vän, prioriteringar). Effektivitet är inte min starka sida när jag inte är på humör. Satt även o snacka med Miss H på msn o skicka klipp på YouTube o allmän nostalgi rådde. Ja det var fint, o allt skedde till de ljuva tonerna av min finfina o genomtänkta playlist. Tror gårdagsnattens låt får bli Thåström - Fanfanfan.
image1446
Imorse skulle jag ta mig upp i hyfsad tid tänkte jag. Ställde lockan på 09.00 som den duktiga flicka jag är. Snoosade en timme o lyckades sen stänga av klockan o vaknade med ett ryck halv elva, trött o hungrig som få. Underbart utgångsläge för lite hemtentaskrivning. Kanske kan man tro att stressen skulle vara total, men icke. Har tagit det lugnt o nu sitter jag med finliret. Ska va klart o inskickat 16.00.

Lite bilder från Umeå Open i Torsdags

Nej dags att återgå till skrivandet, så man blir klar någon gång. Ska verkligen försöka hinna ner til staden.
So Long dudes.

Dagens låt: Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej (Nostalgi på hög nivå.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback