"Så ta dina minnen o försvinn ur mitt liv. Älskade, älskade du."

Var i skolan en sväng på förmiddagen o förberedde powerpointen inför fredagens presentation. Efter det begav vi oss till Samhällshuset för en fika. Så där satt vi sen, jag, Jen, Maria, Helèn och Helène o spanade på folk o snacka skit över lite te o kaffe. Fika är fan min nya hobby haha
image1456
Före iordningställandet av alla linnen o toppar.

Sen har jag varit grymt duktig ska ni veta. Städat min garderob har jag gjort! Sjukt men sant mina vänner. Tyckte det var dags efter ett halvår. O vad grejer jag hitta som låg gömda längst där inne. Har haft lite taktiken att ta ut något ur garderoben o sen stänga FORT så inte alla kläder ska åka ut över mig. Men fan vad kläder man har samlat på sig alltså. Får inte alls plats i min pyttelilla garderob. Har iaf rensat ur lite skit som jag tvivlar på att jag kommer använda ever again.Är inte förtjust i att kasta bort kläder annars.
image1457image1458
image1459
Efter omorganisering av garderob. Klart bättre än innan iaf.

Har även hunnit med lite core här i kvällingen. På väg till iksu stötte jag även på kända ansikten som väckte sköna minnen från den fina vinter/våren på Nh, det var fan tider det. Är inte helt frisk än, men imorron kanske, o då blir det träning av isf!
Imorron är man ledig då, bara förbereda presentation, fint det.

Later.

Dagens låt: The Kooks - Naive

Kommentarer
Postat av: jen

satan vad mycket kläder du har tess!

2008-04-03 @ 10:30:55
Postat av: Tess

Jag vet det är hemskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback