"O du sa: kom tillbaks, när du tappat dina vingar o kan gå"

Japp, så var man back i business igen. Kom hem från Step Dance med Helèn för en stund sen. Ny koreografi o det var jäkligt kul! Lite svårt o så, men jag har ju inte bästa koordinationsförmågan heller hahaha Men men, blir säket lättare när man kört några gånger, så är det ju alltid, svårt i början.
image1461
Annars då. Ja, mötte ju upp Helèn efter hennes examination o vi vandra vidare till Samhällshuset o tog en fika där samt köpte spexbiljetter. När Jen o Helène var klara med sina examinationer joina de oss o snacket o spanandet fortsatte. Interssant konversation om Ronja Rövardotter hade vi även. Då en snubbe liknade Mattis. "Tvi dej Mattis". Ja idag var en bra dag. Mycket intressanta personer stötte man på, minst sagt.

Helèn när vi spanar på en grabb: "Alltså han ser rätt gammal ut."
Jag: "Jamen han är nog lagom ålder för mej."
Helèn: "Men alltså, jag menar verkligen gammal. Typ 30 alltså."
Jag: "Men Helèn, jag är fan 24 år!"
Helèn: "Haha, ja jävlar du, det är du fan!!"
Tack o bock för den söta o uppmuntrande kommentaren Helèn. Som om det inte räckte med den åldersnoja jag redan har? haha.

So Long.

Kvällens låt: The Birthday Massacre - Under the Stairs

Kommentarer
Postat av: Helén

haha jag kan verkligen det där med att ge fina kommentarer alltså..hahaha fy fan itne okej av mig vill jag lova! men jag antar att den kommer tillbaka nångång när jag minst anar det...

Postat av: Tess

haha var så säker..

2008-04-03 @ 20:18:57
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: skövdedamen

haha, det där är inte ett okej uttalande!! Sitter själv o gnager på en fining till replik jag fick bakom ryggen häromdan när en riktigt het kille glider förbi. Flickorna bakom säger "åh, såg ni killen? Jajo, söt, och lite äldre. Nog runt 28-29 år, lagomt för Miss H". Hallå, här tessan hoppas jag du förstår att man måste reagera..så själv spände jag långfingret högt upp mot skyn, greppade handväskan o daskade till tjejerna lite lagomt kaxigt i ansiktet a la 24 år gammal..Vuxet, sa jag det? Nästa gång blir det tulpanerna som ryker

2008-04-03 @ 23:49:33
Postat av: Tess

Hahaha fy fan va kul. Ja det gäller att take action i dessa vidriga situationer. Ta ingen skit, det säger jag bara haha

2008-04-04 @ 17:01:15
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback