Nobody's ever who they seem to be.

Dagen har flytit på o inget vettigt har uträttats från min sida. Men det hade jag heller inte räknat med. Söndagar är till för att ha en lite grå sinnesstämning o låta sig gräva ner sig i denna i sin ensamhet.
Var borta hos Helèn en vända förut, Maja o Maria va där. Vi gick igenom gårdagen o snacka skit. Sen blev det en vända till affären men sen traskade jag hem till min sunkiga lya med ett paket RockyRoad-glass i handen o la mej i sängen o har haft lite Six FReet Under-maraton sen dess. Med pauser för lite musik.
image1503
Inte helt medveten om att det var en kamera närvarande.

Ja just ja, imorse hade jag o Helena vårt traditionsartade analyserar-söndags-samtal. Har börjat bli lite rutin, att snacka bort minst en timme på söndagarna om allt o inget o allt däremellan.

Ännu en underbart skön helg börjar lida mot sitt slut o som det måndagsbarn jag är bävar jag för morgondagen och allvaret o ansvaret som måste tas.

So Long.

Kvällens låt: American Hi-Fi - Safer on the Outside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback