"Never betray the way you've always known it is"

Så konstigt. Jag har tydligen lyckats glömma att ta in posten i fredags. Jag vet att det låg en räkning från telia när jag kollade i fredags på morron, men det måste ha varit torsdagens post o så kom det mer post på fredagen. För nu upptäckte jag två brev, ett från mor o ett från mormor samt skatteåterbärings-beskedet däri. Mkt mkt fint besked ska jag säga er mina vänner!
image1473
Annars är jag bara jävligt trött nu o ska försöka sova. Ska rota fram någon gammal matlåda ur frysen från typ i våras först bara, så jag har maten kirrad o klar inför morrondagen. Har hört ryktas att vi går heldag imorgon. Finns inte en chans att jag ska orka laga någon mat nu, nej ni så seriös orkar jag inte vara.

Vandrade hem från Mariehem i sällskap med Helèn o det är skönt väder om än lite blåsigt kan jag säga om det är någon som tänkt ta sej ut på en kvällsprommis.

God Natt med er o sov sött.

Kvällens låt: The Shins - Caring is creepy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback