Carpe Diem, inte att förglömma.

Blev klar till slut o hann även ner en vända till stan där jag mötte upp Helèn, Helène och Jen för en fika på Station. Där blev vi kvar ett bra tag o satt o dividerade och analyserade allt och inget. Inga revolutionerande slutsatser som drogs kan jag väl inte påstå men en jäkligt skön eftermiddag var det. (Har för fan varit helt isolerad i 2 hela dagar, utom en kvällspromenad med Lindus igår)

Sen lallade vi runt på stan ett tag till. Jen o Helèn cykla hem innan mej o då roade jag mig med att traska runt på stan på egen hand för att kolla efter en snygg väska o testa hattar o annat trevligt. Bra skönt att gå runt själv på stan ibland alltså.
Investerade även i en ny parfym, Gwen Stefanis nya, den har en grymt god och fräsh doft, den doftar Terese.
image1454
Sen vandrade jag hemöver i kvällingen i min nyinförskaffade mössa med P3 i lurarna och filosoferandet fortsatte.
Hem o packa ner lite träningskläder för att ta sig iväg till Iksu för lite Core. Känner att jag inte är på topp hälsomässigt sett. Blev varm och fick snabbt puls bara av core. Hoppas förkylningen ger med sig snart!

Adios.

Kvällens låt: Ben Harper - Please Bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback