"But I just had no intention of living this way"

Ja, nu sitter jag här, mätt o belåten efter min typ 3e middag ikväll. Åt middag när ja kom hem från gymmet men nu när mitt sopp-långkok är klart blev det ju så gott så ja var tvungen att äta lite av den med. Så nu sitter jag här o svettas o tänker att jag nog måste duscha igen, efter att ha dragit i mej min varma o jäkligt starka soppa. Kungligt bra jag är på att göra den där soppan alltså!! (Självsmekare, jag? Oh no.)
image1490
Bjuder även på en fräsch "Dagens bild". Så fagert, så fagert.

Nej nu är jag trött efter all matlagning o härj här hemma. En dusch, men sen blir det fan sängen.

God Natt med er.

Kvällens låt: Counting Crows - Raining in Baltimore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback