Bästa sättet att förverkliga sina drömmar är att vakna

Kom just hem från en vända till Iksu på Stepmuskel med Helèn o Helène samt en sväng till ÅC för lite pengauttag o handling av onödigheter. På vägen hem hade vi en egen konsert med Tomas Ledins gamla klassiker "Sommaren är kort". Ja det va fint folket, ni skulle varit där.
image1465
Men nu ska jag sätta mig o äta min grape o kolla på Six Feet Under.
Ikväll blir det fest, Oh Yes. Lite Klubb Hybris efter förfestande här på 207. Blir fint det.

So long folket.

Dagens låt (Så Klart!): Tomas Ledin - Sommaren är Kort

Kommentarer
Postat av: Helén

Ja jävlar tess vilken konsert vi bjöd på!! spexet släng er i väggen säger jag! här kommer Ledin A la Terese o Helén


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback