Dimmigt värre.

Förjävla skön utgång igår med start på Mariehem.
Soldaten joina mej o Jen hela kvällen, inte fel det heller.
Vad mer som hände är lite oklart, mkt dimma för oss alla.
image1067
Frågetecken:
* Varför ge ut mitt nr till en jäkla LA-snubbe?
* Varför dyka upp hemma hos mej mitt i natten o tokringa på dörren? Då får jag be om ursäkt att jag inte är så sugen på o snacka med dej kära granne.
* Dryga med soldaten med allt o alla, varför?
* Försöka reda ut konflikter på fyllan, inte helt okej.
* Hoppa upp o stå i fönstret på toan. Va tydligen tvungen o göra det då.
* Hur fan kan man va så jäkla packad fortfarande på morron när man vaknar?
* Vad skulle man göra utan ett gäng panodil Zapp en dag som denna?

Ja, fan en förjävla skön kväll blev det. Slutet gott allting gott.

Vaknade för övrigt vid halv nio, snacka med Jen o Helèn som befann sej på hemilgt place, o bestämde en uppslutning på ÅC för lite coke o gobba-inköp o nu ligger vi här o lökar framför en soft kärleksrulle haha. Det är dagar som denna man är skönt tillfreds med livet i största allmänhet

Back to Helèns sofa.
Later.

Dagens konstaterande: Fan vilken kass tajming.
Gårdagens sköna brakfylla: Alice med soldat
image1068

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback