Panikstäd

Fick sms av Sandy i natt att vi inte kunde va hos henne o plugga i dag utan att vi va tvugna att va hos mej...Shiiit..bara att sätta igång o städa då, vid tolv på natten haha. (Som ni vet så är jag inte den mest välstädade människan...varför göra det idag som man lika gärna kan göra imorron liksom...)Fortsatte på morron. Mina grannar älskar nog mej, drar igång damsugaren vid åtta på morron o så musiken lagom högt så jag hör den högt över damsugaren..haha
138856-669

Bytte även gardiner! Det va lite på tiden kände jag. Har legat ouppackade ett bra tag nu..
138856-670
Sandra gick just hem, vi har skrivit sen typ halv tio, men nu tog vi faan helg. Har vart jäkligt duktiga tyckte vi haha.
Underbara underbara fredag!
Nu ska jag o Helèn snart ut o gå en sväng, så bäst jag får på mej lite kläder!

Over and out.

Dagens låt: Sum 41 - Still Waiting

Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev välstadat ser jag iaf:) Fina garderiner

Postat av: Linda

fint det blev, har också städat. och så möblerat om lite, bra sådär när man flyttar om 2 veckor men men. ses sen

2007-05-18 @ 15:14:37
URL: http://lindabeach.blogg.se
Postat av: Siz

Ljuslyktorna ser ut att passa gardinerna!! Kramis och ha en bra helg!!

2007-05-18 @ 17:23:44
Postat av: järngänget

Jepp, de passar perfekt, lskar dem!
Detsamma, ha en skön helg!
Kram

2007-05-18 @ 17:49:11
URL: http://guesswhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback