Inte helt stabilt.

En msn-konversation, som säger en hel del om hur min lägenhet ser ut just nu.


Helén säger:

orkar inte diska tess

Terese säger:

hahaha, stackare

Terese säger:

gört imorron

Terese säger:

jag orkar inte packa iordning, har dock tagit hand om "det mesta"..

Terese säger:

men det vet vi ju vad det innebär när det gäller mej, 3 av 53 tröjor har jag tagit hand om på så sätt att jag har tryckt in dem i en överfull garderob o stängt snabbt.

Terese säger:

kanske inte helt okej. Men det funkar för mej.

Helén säger:

haha ja men hej den taktiken har jag tydligen kört på i en vecka nu medans jag varje dag har sagt;: idag ska jag ta tag i mina kläder o sortera...men gör jag det?? hm nej just det.."tar det imorgon"

Terese säger:

haha, jaa gillar det uttrycket. är liteav en livsfilosofi faktiskt när jag tänker efter.

Helén säger:

haha jaa
image723
Sleep tight peeps.


Kommentarer
Postat av: Helén

haha fan vad störda vi är! ahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback