Hektisk dag.

Kom just hem från stan, efter mitt möte med Helena. Vi käkade salami-brie-macka på Starz. Sen lalla vi runt ett tag på stan o jag inhandla skor som jag var i fruktansvärt stort behov av, gick inte att undvika helt enkelt! Sen blev det så klart lite glass i solskenet, samt hämtade sist men inte minst ut mina omklackade stövlar.
Japp, that`s today so far.
Linda ringde när jag va på väg o cykla hem o sa att vi skulle va på villan halv fem istället för fem som vi hade trott. Så det va bara o skynda sej hem o byta om lite, o nu sitter jag här, relativt redo att dra mej. Vi ska ses kvart över.
Känner mej dock förjäkla trött o vill mest sova..hoppas det går över när vi kommer dit!
image748
Ja o Helena i somras när vi lifta med nån snubbe in till stan i Motala, under vår roadtrisp genom svea rike.

Snart dags att dra sej.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Helén

have fun girls!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback