Funderingar

Kom just hem från gymmet. Har vart på combat o core. Det gick bra, lite trött i kroppen bara, men det gick fint.

Handla på vägen hem också. Då stötte jag på en sån där halvbekant ("tysken") ni vet, som man hälsar på o frågar hur allt är men inte mkt mer haha. Men i alla fall så sa han "Tjena, läget". O ja svara som av ren automatik "Bara bra" med halvhes röst som avslutades med lite snorande. När jag cyklade vidare funderade jag på varför man ens frågar eller svarar, man bryr sej ju egentligen verkligen inte haha. Han hade knappast velat ha en utläggning om mitt hälsotillstånd, så det va därför han fråga ahha. men men haha en slags artighetsgrej, jag vet..Men i alla fall fundera jag över det! En av många funderingar i min värld haha.

Vad händer annars? Jo, är ju så klart sjukt glad att det är fredag imorron, vilket betyder helg samt utgång med chicksen. Jaa det blir fint det. Ära vare helgen säger jag bara!!
image625

Neej nu ska ja ta mej nåt att äta o sen försöka plugga lite..hmm, får se hur det går.

So long folks.


Dagens slutsats: Sitt inte på en sadelstol, den får ditt ass att bli icke existerande.


Kommentarer
Postat av: malin

fint hår du hade :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback