Fredag=Fest

Kom just hem.
Jag, Helèn o Jen va ute en sväng, kolla lite på nån fotbollsturnering som va på ängarna o så. Men det blev kallt som faan efter en stund, så då drog vi hemöver igen.
Sitter nu o funderar på om man skulle orka ta sej iväg till gymmet, trots grym träningsvärk efter gårdagens gymnastiska övningar..man är inte lika spänstig som när man va tio längre...haha

Ikväll blir det i alla fall lite vindrickande, så vi hoppas på fint väder, som är en jäkla bra stämningshöjare.
138856-671
Nu ska jag slöa et ttag innan träningen i alla fall, om jag nu tar mej iväg haha

So long peeps.

Kommentarer
Postat av: jessica

nutella smakar smarrigt. men jag får massvis med finnar dock. but its worth it ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback