Working girl.

Jaa, så va det fredag o jag är ledig för helgen.Känns skönt, är jäkligt trött efter veckan som varit faktiskt. Tar tid att ställa om sej från slappläge till Working girl ni vet haha.
Helgen blir nog som sagt lugna gatan. Om inget oförutsett inträffar o ja plötsligt känner för en liten utgång. Känns dock rätt långt borta just nu. Ska nog bara slappa o känna lugnet.

Hitta en given bild från min o Helenas sköna roadtrip genom södra Svea rike i somras (Som jag dock inte kunde ladda upp..stenåldersinternet, modem, ni vet...suck.). Hinner nog tyvärr inte med en favorit i repris i år, synd o skam, men men sånt är livet.

Nu ska jag gå ut o ta vara på solen, som för en gångs skull har valt att visa sej en sväng.
Ha det bra folks.
Adios.

Kommentarer
Postat av: maria

mm håller med dig, det är svårt att ställa om sig när man blir en working girl..haha:)..trött blir man lätt. Jag var ledig förra helgen så denna helg blir det istället av att jobba..ska snart iväg..usch.
Ha en trevlig lördag. Kram

Postat av: jen

haha ja våran vår har ju varit aningen slapp så nu får man känna på det hårda livet! :)

2007-07-01 @ 11:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback