Under solen.

Freeeedag!
Gillar ordet.
Jag o Sandra gjorde lite vettiga saker imorse, sen gick vi ut på den sköna gräsplätten utanför mitt hus o sola lite. Fick senare sällskap av Jen o Helèn (Som nog är den mest otåliga människa jag känner just nu).

Kom just hem från en liten tripp till affären där vi inhandlade diverse ingredienser för kvällens grill n` chill. Vart när o hur är dock fortfarande obestämt. Det lär tiden utvisa.

I alla fall så har vi det sköönaste vädret här på länge alltså! Så nu ska jag slänga i mej lite fil innan jag o Sandy har dejt på gräsmattan för o kämpa lite med brännan. Sen blir det fredaspump i vanlig ordning.
image749
Adios folket.

Dagens Konstaterande: Pank pank pank är ordet.
Dagens dryga: vart faan är mitt mecenatkort? Lyckades jag slarva bort det på fyllan i tisdags tro?

Kommentarer
Postat av: helén

Ja förlåt men jag blir så uttråkad!!! ahahha

2007-06-01 @ 14:50:21
Postat av: Siz

Lucky you!! Här öser regnet ner!!

2007-06-01 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback