Rött o vitt.

Har legat ute o solat med chicksen idag.
Ojojoj, de ränderna säger jag bara. Ingen lek det heller haha.
Som Helèn sa: "Hej snövita brösten."
Men men hellre röd än vit eller? haha, fan att man ska lyckas med samma sak varje år. Det är som att allt sunt förnuft blir som bortblåst när man ska ut i solen. "Solkskyddsfaktor? Neej det känner jag inte att ja behöver, ska bara va ute 5 timmar..".
Tack för att jag åtminstone skydda ansiktet med solkepan största delen av tiden!
Kom just hem från gymmet, Spinning o core, jobbigt men jäkligt skönt!

Nu ska jag käka lite, sen får vi ta o hitta på nåt, lite fotboll på ängarna kanske?

So long peeps.

Kommentarer
Postat av: Maria

aj, så du har bränt dig stackare. usch


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback