Kass update.

Har vart kass på att updatera lately, sorry folks.
Är i alla fall i Boden på en liten visit. Kom i torsdags o har inte bestämt hur länge jag blir kvar, förmodligen till lörd-sönd där nån gång. Blir intressant o fira midsommar här uppe.
image809
Helgen har vart rätt lugn. Va ut i fredags.
Blev alldeles för jäkla dragen för att det ska va okej. Så kan det gå när inte haspen är på. 
Lörda va en riktig bakisdag med pizza o hela kittet, i övrigt reste vi oss inte från soffan förrän när det va läggdags i princip, med undantag för toalett o matpauser hahaha.

Hoppas allt är väl med er chicks o att ni håller fortet på de places ni befinner er i Svea Rike, men det vet jag ju att ni gör!

Adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Helén

fan vilken given helg tess! låter som du har det bra där uppe! vill också norrut...men tydligen inte! höres

Postat av: Linda

låter ju riktigt skönt där uppe! såklart vi håller fortet :) ha en trevlig midsommar puss

2007-06-19 @ 16:17:23
URL: http://lindabeach.blogg.se
Postat av: tess

Härligt att höra att ni gör:)
Jo, här är ju som sagt allt bara fint. På söndag bär det söderöver igen i liggvagn, sug på den ni. Lyyyyx! hahaha
Kram på er:)

2007-06-19 @ 17:13:26
URL: http://teresealex.blogg.se
Postat av: jen

jag har för tillfället lagt ankar med mitt fort, men snart så! hare bäst i midsommar, hoppas du kan soova i det eviga ljuset där uppe!

2007-06-20 @ 16:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback