Inte Helt Okej Terese.

image780
Faan då, jag är så jäkla klantig.
Vet ni va faan jag har lyckats med då? Jo jag har ju glömt ange mitt kontonummer till skatteverket vilket innebär att jag får en jävla check utskriven typ två veckor efter alla andra bara för det. Klantarsle - Thats me. Blir så jävla less på mej själv o mitt kassa minne ibland.

Sen har jag kollat upp det här med tillfällig eftersändning. Inte helt okej att det kostar 125 kronor plus sextio kronor för varje påbörjad vecka. Maxbeloppet är 600 spänn. Hallå där ja, o vart ska de pengarna komma ifrån?

Åhh, jag som verkligen skulle behövt de där jäkla pengarna nu, från skatten, men tydlien inte då. Två-tre veckor till ska man leva på vatten o bröd..Ja det blir ju trevligt.
Jaja, det löser sej.

Kom i alla fall just hem från lite cruisande med chicksen nere i stan. Va på station o käka glass o kände lugnet.
image779
Imorron blir det firing av Nationaldagen, haha. Eller ja firande blir det nog, kanske bara inte så mkt för att det är nationaldagen, mer för firandets skull. Kankse man skulle ta sej iväg o bada lite? Årets första bad?
Time will tell.

Sov gott folket.

Kommentarer
Postat av: Helén

de där 60 kronorna är bluff.,.så va det förra året iallfall

Postat av: Sandra

Hahaha ja man kände sig så där smart.. ;)
Jag vill också ha mina skattepengar NUUUUU!!!!

2007-06-05 @ 23:49:07
URL: http://lassewslav.blogg.se
Postat av: Majsan

Så är det när man deklarerar via internet.Då kommer pengarna tidigt!!Najs....=)

2007-06-06 @ 07:28:30
URL: http://loppansdittochdatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback