Inte bra, inte bra.

Faan så dum man kan va...
Som jag skrivit tidigare har jag ju glömt att ange mitt kontonummer till skatteverket när jag deklarera över internet. Way to go där. Nu fatta jag det som, när ag läste lite snabbt på deras hemsida, att man får pengarna i aug, sept eller dec om man glömt detta. Hoppas innerligt att jag läst fel! Vad ska jag ha för pengar hela resten av juni o juli då kan man undra (Med tanke på att jag just nu har 139 kr på privata kontot o 4 kronor på sparkontot). Faan för att va dum o glömsk alltså. Jaja, det löser sej väl det med som allt annat. Tur jag köpt hembiljetten redan i alla fall!
image810
Jaa, så va det midsommar imorron. Inte fel det heller.
Sitter just o funderar på vad jag ska hitta på för nåt nu (har just avslutat en lång skön frukost). Mycket troligt att jag drar ut på en långpromenad i skogarna eller nåt liknande..(M jobbar till åtta ikväll).Time will tell.

Trevlig midsommar på er folket!!
So long.

Kommentarer
Postat av: Siz

Vill bara passa på att önska dej en härlig midsommar!!
Kram Syrran
Ses i nästa vecka!!

2007-06-21 @ 14:39:41
Postat av: tess

Detsamma siz!
Hoppas ni får det bra i Alster!
Kramar!

Postat av: maria

Ha en tervlig midsommar du med. Kraaam

2007-06-21 @ 18:32:29
URL: http://mariiamiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback