Att känna lugnet en lördagsnatt.

Sista lördan med gänget börjar lida mot sitt slut. Galet är ordet. Att det bara är mindre än en vecka kvar till terminsslut.
Har vart en skön dag dock, med besök på donken, solning, chill i gräset o picknick vid dammen.


image757
Skön bild som symboliserar kvällen som gått på ett skönt sätt.

Gårdagen på NH var som sagt helt okej. Skön kväll men kanske inget utöver det vanliga. Förjäkla mycket folk va det i alla fall, o många man kände. Det va The Place To Be igår tror jag haha.
Vad hände då, som var special? Inget särskilt tror jag. Jo, jag fick en förjäkla skön insikt. Det tackar vi för! Äntligen.

Neej nu blir det nog sängen. Kan inte minnas senaste lördan som jag gått o lagt mej såhär tidigt o utan en gnutta alkohol i kroppen. Stabilt.

God natt världen.


Kommentarer
Postat av: maria

Låter riktigt trevligt det där. Ha en trevlig söndag nu. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback