Why why why?

Har vart förjäklans duktig nu igen..Kört både Spinning och core, Läst igenom alla sidorna i boken grundligt (med betoning på grundligt!), Duschat och ätit! Så nu kan jag bara slapp lite innan det är sovdags. Är sådär skönt trött i kroppen med efter passen som var bra båda två! (Var dock på knasigt humör på coren som Jag, Jen Helèn Sandra o Linda slöt upp till, så vi låg där o fnittra som ett gäng 14-åringar mellan låtarna, haha, men det bjuder vi på!) Riktigt bra TCpass med bra musi o hård intervallträning, det tycker jag om!

Har i alla fall funderat lite, o undrar mest: Varför kan inte jag få ha ett bubbelbadkar i min lägenhet för? Jag vill, vill, vill! Men men det hjälper ju inte så mycket så jag får väl nöja mig med min dusch då, men det är ju skönt att duscha med som tur är.
Bubbelbad!
Tex det här praktexemplaret för 14000 spänn från 
www.vetro.se skulle jag kunna tänka mej...Nån med 14000 över, som vill ge dem till mej? Mottages tacksamt, Mohahahaha.
Ska nog ha ett sånt badkar en vacker dag jag!

So long you all

Kommentarer
Postat av: Helén

jag känner mig lite lätt skyldig till fnittret! sorry mate

2007-01-23 @ 22:05:55
Postat av: Tess

Hahah, det är vi nog allihopa, men mest du o ja kanske haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback