Upptagen? Neej, kanske inte ändå..

Ja, som vanligt får jag en liten kick av träningen o det är alltid skönt! Va på pump, o det va ett bra pass med en blandning av de bästa låtarna från gammla program - I like!
Har vart hos Helèn en sväng o skrivit ut lite papper o slökollat på idrottsgalan.
Nu sitter jag här o snackar skit på msn (Jag o Helena försöker reda ut varför man har på Upptagen eller inte vid datorn fast man sitter där o är hur online som helst, o ivrigt svarar så fort någon skriver nåt..) o försöker förbereda lite för min muntliga redovisning imorron, det går sådär..Men det löser sej innan natten är slut, det är jag säker på!
Later!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Skönt med träning :)

Lycka till på redovisningen imorgon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback