Trött o omotiverad

Urs, jag borde verkligen plugga! Har tänkt så hela dan, men det har liksom inte blivit av. Jag tror jag har någon slags helg-spärr?! Man pluggar bara inte på helger..Men nu är det så att jag har ett muntligt föredrag på tisdag o varken arbete eller presenatation är klart..Presentationen har jag inte ens börjat med, känns sådär. Urs måste ta tag i mig själv.

Dessutom har jag suttit o lekt med min layout, Hahaha, jag är kass på sånt, o nu ser det ut som om nån fjortis har farit fram över min blogg med lite färgpennor, men den är i alla fall inte lika tråkig som förut.. Men ja orkar inte ändra mer just nu, så det får funka så länge helt enkelt haha
Nu ska jag ta tag i mej själv!

Later you all!

Dagens smärta: Asset värker fortfarande från fredagens bravader...Haha, men det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Helen

haha inte konstigt du har ont i rumpan fortfarande, så som du trillade! haha. PANG "terese vad gör du på golvet?"

2007-01-14 @ 22:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback