Tisdag eller onsdag?

138856-207
Haha lite kul:)
Kan ni tänka er att jag blev lite förstörd idag när jag säger till de andra "Jaha då var det redan onsdag då". "Åhh, är det, faan va gött" svarar Sandy entusiastiskt. Jenny kollar på oss som om vi var dumma i huvet. "Det är tisdag idag vet ni va?" Hahaha, neej tydligen hade vi inte så bra koll på det..

Kom just hem från skolan o tänkte jag ska dra iväg o handla lite ingredienser till hemmagjord potatissallad för de sista 160 kronorna på mitt konto innan de kommer ny o fräsh cash in på kontot imorron!

So long folks!

Dagens fråga: Varför kan det inte vara onsdag åtminstone?

Kommentarer
Postat av: Liv

Hahahha! Hoppas potatissalladen blir god!

Postat av: Karin

heheh idag är det onsdag;)

2007-01-30 @ 13:56:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback