Tillbryggeriet? Vad är det?

Har varit en busy förmidag och jag har faktiskt fått endel gjort haha
Stälde klockan på åtta, men snosa till halv nio o det var sååå skönt. Men då gick jag upp o startade med mitt examinationsarbete i alla fall, men fastnade lite på Tillbryggeriet, som ska ligga här i Umeå, så om nån vet vad det är så får ni gärna säga till!
Sen gick ja, Jen o Helen på Pump o Core! Efter det handlade jag, o nu sitter jag här vid datorn igen o skriver. Ska bara duscha o sen ska jag cykla ner till skolan o lämna in uppgiften jag gjorde klart igår och undersöka lite grejer kring "mitt fall"..

Snart helg snart helg snart helg...haha

So long

Dagens ord på vägen: Känn lugnet..

Kommentarer
Postat av: AT-student

Tjena!



Vilket slump, att jag 3 år efter dig får samma examinationsuppgift som du fick av sawert, och att även jag har problem att hitta någon info om stället :)



Kom du fram till vad det var för ställe??

2010-03-19 @ 14:50:16
Postat av: Terese

Hahaha ja det gjorde jag nog skulle jag tro, men minns inte ens vad det var för uppgift längre så jag kan tyvärr inte vara till någon hjälp där!

Good luck

Postat av: lennart

Tillbryggeriet fanns i Östersund.Tror att det tillhörde Perssonkoncernen.

2011-05-27 @ 10:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback