Stark starkare Terese

Stark starkare Terese
Kom just hem från gymmet. Var på Core och body combat o det var jättekul som vanligt! Vi har verkligen den bästa combatinstruktören, det var så kul! Dessutom är det här programmet som är just nu så himla bra o kul! Älskar den capoiera låten som är med!
Men nu är det bäst jag hoppar in i duschen o sen måste jag fixa till något att äta!
Later you all!

Dagens fråga: Vad är det med människor o att de alltid ska ställa sina cyklar framför min så jag inte får ut min utan att flytta på fem anra cyklar först? (Hahaha, lätt dagens i-lands problem)

Kommentarer
Postat av: MICAELA

EN KNARKARES LIV - läs min blogg.

Postat av: Anonym

lätt att du gillar den bilden på dig! haha

2007-01-25 @ 18:22:52
Postat av: helen

va jag som skrev

2007-01-25 @ 18:23:05
Postat av: Anonym

För att de tycker att du behöver träna lite mer :P

2007-01-25 @ 19:19:36
URL: http://starfield.blogg.se
Postat av: Tess

Hahaha, Nej du Helèn den är vidrig, men jag bjuder på den hahaha. Lite självironi måste man ju ha!

2007-01-25 @ 19:52:15
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback