Spänning i vardagen, någon?

Trött, så trött...
Men skönt trött, för nu hoppas jag att jag kan somna och sova gott i kväll!
På lördag bär det av hem till Umeå igen. Åker från K-d 16.30 o kommer till umeå vid halv nio (tror jag det var) på söndag morron. Så det blir ju trevligt....sitta på ett tåg i en helvetes massa timmar, med en massa jobbiga människor. Men det går säkert bra! På nervägen gick det definitivt lätt mycket bättre än jag hoppats på, o jag sov till o med några timmar...

Har precis ätit en perfekt välstekt älgfilè, och nu sitter jag mest här o väntar på att det ska hända nåt galet, som tar mej ur tristessen o gör min vardag lite galen...Hoppas hoppas det händer nåt snart;)
Ha det bra gott folk!

Later

Dagens påstående: Skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

Kommentarer
Postat av: Siz

Ledsen att vi var så tråkiga att vi inte kunde ta dej ur tristessen...

2007-01-04 @ 22:04:40
Postat av: Tessan

Det skrevs efter ni gått, men men. Trevligt att ha er över i alla fall, men nu sitter jag här o känner mej lite uttråkad.
Ciao

Postat av: Öne

Jag funderar på att flytta till umeå och läsa till tandhygienist (alt. tandläkare, men oddsen är små att ja kommer in), har på ngt sätt fått för mig att det är en stad, värd att bo ett tag i, har jag rätt? :) ha det bra, och hoppas du får en trevlig resa hem igen :)

2007-01-05 @ 02:13:52
URL: http://eune.blogg.se
Postat av: Felicia

haha skadeglädje är ju faktiskt sjukt kul :) gott med älgfilé :D

2007-01-05 @ 02:37:53
URL: http://ninafelicia.blogg.se
Postat av: Tess

Öne: Tack så mycket, hoppas på en lugn hemresa. Ja jag trivs jättebra, o ångrar inte det minsta att jag flyttade dit!

Felicia: Ja visst är det, haha!

2007-01-05 @ 17:01:09
URL: http://teresealex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback