Sockersött med en besk eftersmak av patetiskt..?

Kom just hem från Bion, the Holiday, som jag va o såg med Helèn o Linda (Fick använda en av mina två biocheckar jag fick i julklapp, det tycker jag om!)
Blev dock lite besviken på filmen. Inte för att jag från början trodde att det skulle vara bästa filmen ever, men ja jag vet inte, så fruktansvärt sockersött o överdrivet slut..Dessutom var Winslet en så otroligt patetisk rollfigur, o Jude Law (som för övrigt var satans het) ska vi inte prata om. Klarar inte av sådär känsliga grabbar, inte min bag, haha. Annat va det med Alfie, gillar hans rollkaraktär där starkt, obrydd o skön stil hahaha.
The holiday!
Men men så är det, nu ska jag snart lägga mig o imorgon ska jag vakna upp till ännu en ledig o oplanerad dag. O för den som vill veta ska jag fortsätta med min städning, för jag hann inte klart idag, det är vad jag kallar storstädning!
Natti natt you all!

Kommentarer
Postat av: helén

men det är bara för att du gillar den där badboy stilen tessan! tacka vet jag gullegull pojkar haha

2007-01-18 @ 00:14:40
Postat av: Tess

Men fy faan Helèn hahaha you`re making me sick. (Nej klart du inte gör, men tanken gör det hahaha)

Postat av: Caroline

Åh, så den var inge bra? Jag har sett fram emot att se den jättelänge men det blir aldrig av.. jag älskar i och för sig "Hollywood-slut" så den kanske är bra i alla fall :P

2007-01-18 @ 08:42:46
URL: http://calline.blogg.se
Postat av: J

Tråkigt att höra när man varit på bio och blivit besviken. Måste nog ta och se den trots allt men det beror på Jack black.

2007-01-18 @ 18:21:16
URL: http://starfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback