slappardag

Har varit hos mormor hela dan, o bakat o donat! Skön o slapp dag. Gick upp vid tio (hade ställt klockan o var som vanligt dötrött när den ringde). Sen gick jag ut o gick en sväng innan jag sprang väg för att hinna med bussen till kil (till mormor o morfar). Åkte med mor hem vid fem. Så var den dagen över...

Snart dags att dra hem till Umeå igen. Har lite lätt ångest för att jag inte har börjat med uppgiften än, den svåra. Vet inte hur jag ska orka o fatta hur den ska göras, men det löser sej! (Kanske kunde vart aningen mer uppmärksamma den där sista lektionen före jul, men vaddå vi hade ju en lista att skriva...Hahaha!)

Nej nu är det mat!
Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja, jag tänkte faktiskt likadant idag..haha. men va faen listan va viktigare

2007-01-03 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback