Sköna helg.

Japp, så var ännu en skön helg till ända. Måndag igen imorron o jag har inte pluggat nåt alls (men hade jag egentligen trott det?). Är så trött att ögonen faller igen på mej när jag försöker läsa den där fysiologiboken, saken bli ju inte bättre av att dn handlar enbart om saker som är helt totalt ovärt vetande. Hur mycket bryr jag mej om vad cellerna har för sej inne i min kropp...jag menar egentligen?!

Så nu ska jag lägga mej o läsa tills jag somnar (tar nog iiinte lång stund!)..
Sov gott allesammans, o hoppas ni har haft en lika skön, kul o lyckad helg som jag!
skål Tess o Jen
Go natt världen.

Kommentarer
Postat av: Malin

God natt :)

Postat av: Elin

SÖT bild :)

2007-01-28 @ 23:20:56
URL: http://ellee.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback