Sista kvällen hemma..

Idag som skulle blivit en sån slappardag, ni vet, med bara lite packing o plugg. Men det blev det ju inte. Efter frukost o en långpromenad åkte jag in till Kil en sväng o fixade med en ritning, va på systemet, va in på shell en sväng, ner till mormor o sen sist men inte minst till Helena en sista gång! (Kommer sakna dej nu när jag åker tillbaka till Umeå o du till skövde, lycka till med det!!)  För imorgon bär det ju av norrut igen! Ska bli skönt att komma hem o tillbaka in i rutinerna igen. Men jag har annars varit himlans bortskämd med massor av god mat o moderlig ompyssling när jag varit hemma! tack för det kära familj!

Nu har jag legat o klurat på den här uppgiften från skolan en stund o om nån timme kommer Jonas o Emelie hit o vi ska äta fondue, ett år sen sist jag åt det, o det är verkligen helt otroligt gott! MUMS!
Imorron blir det i alla fall packing av!
Ha en kul kväll!

So long folks!

Dagens tröst: Jag har i alla fall fönsterplats på tåget hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback