Så mycket att göra, så lite tid

Varför blir det alltid så. Man har massor att göra när man inte har någon tid över, men när man har en massa tid ja då finns det inget särskilt man måste göra. Ja ja drygt är det i vilket fall som helst. Själv ska jag hinna Duscha, äta, tvätta o plugga innan jag lägger mej i skaplig tid. Låter det logiskt eller? Neej, inte direkt kanske.
Pumpen var jättekul, o jag ökade faktiskt på axlar o triceps! Det ni! Trodde jag aldrig skulle kunna öka på axlar, men det gick, hahaha
Neej bäst jag sätter igång om jag ska hinna få några timmars sömn innan det är morgon igen!

Go natt alla ni som får lägga sej i tid o inte har skjutit upp allt ni ska göra till nio på kvällen hahaha

138856-205
By the way, inte kan det väl vara någon som går på sån här crap? haha sjukt.

Kommentarer
Postat av: Malin

FatGirlSlim..haha,vilket namn :)

Postat av: Estelle

haha vilken burk!

2007-01-30 @ 00:10:26
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback