Power!

Det blev inte alls någon stepmuskel eller stepdance, utan ett nytt pass soim heter Power! Det var kul fktiskt, en konditionsdel, en styrka o en yoga. Lagom soft såhär en tisdagseftermiddag. Jag tänkte gå på spinning o core imorronförmiddag med, så då är det bra om man inte kört för hårt kvällen innan ju!

Har fortfarande inte fattat att jag är ledig i fem dar tror jag, men skönt är det..Har en del att ta itu med också, till exempel få bort alla dessa julgrejer. Haha, har inte orkat än, det har vart så mycket i skolan.Julfint!
Så, såhär ser det ut här i lägenheten nu, med skillanden att det även ligger kläder slängda Överallt i lägenheten, o annat smått o gott..Städning på hög nivå får det allt bli nu när jag är ledig några dar., Precis vad man vill göra när man är ledig, Haha.
Nej, nu ska jag ta nåt att äta, innan jag hungrar ihjäl!

So long!

Dagens dilemma: Vad ska jag göra med all min lediga tid? Hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback