Posten o tillbaka

Kom just hem från affären. Som jag ju inte skulle till idag för ja handla så mkt igår, men jag fick ett brev från posten att jag hade ett paket liggande där. Som vanligt är jag dålig på att läsa allt som står, så när jag kommer o sk hämta ut paketet så säger hon att jag inte kan hämta ut det förrän fyra. Bra där terese. Så jag gick in o köpte lite ägg istället. paketet vägde visst  drygt 11 kilo med så jag trro ja ska be Helèn följa med mig o hämta det efter stepmuskeln ifall jag inte klarar bära det själv!

Har vart en trevlig skoldag med mycket nytt o gammalt o intressant att titta på, mohahahaha. Eller vad säger du Helèn? Haha, förjäklans skön soft skoldag, det tycker jag om!
Dessutom har det gått ner i kyla, imorse var det 19 men nu är det bara -13, så sköööönt, det är faktiskt riktigt behagligt ute nu!
Men nu ska ja gå o hämta tvätten i tvättstugan!
So long folks

Dagens Helènkommentar om vår lärare: Men han hade jäkligt snygg kropp i alla fall. (Oj, då, var du bakom mej, vad trevligt hahaha)

Kommentarer
Postat av: Helén

ja denna dagen va den bästa på länge!
va ju längesen man såg så många på samma gång i vårdvetarhuset liksom! helt galet! haha
men hej jag ska bara göra bort mig lite också! JA det ska jag tydligen! huvva

2007-01-24 @ 14:30:28
Postat av: Tess

Hahahaha, du är förjäklans rolig. Men du bjöd på den eller? Civiiiilstååååånd! haahha

Postat av: Helen

men tess, det är mitt raggningsknep

2007-01-24 @ 15:27:59
Postat av: Anonym

Hahaha, tror jag inte ska ta raggningstips av dej i fortsättningen i alla fall;) hahaha

2007-01-24 @ 15:39:07
Postat av: Augustinos

Nice!

Postat av: Rhigas

Nice!

Postat av: Glafkos

Nice!

Postat av: Yannas

Nice!

Postat av: Vangelis

Cool}Cool!

Postat av: Dino

Nice

Postat av: Ilias

Nice

Postat av: Leo

Nice...

2007-04-29 @ 19:40:30
URL: http://toyota-rav4.facilecar.info
Postat av: Nico

Nice

Postat av: Argyros

Interesting...

Postat av: Spyridon

Cool.

Postat av: Ivan

Cool...

Postat av: Marios

Cool!

Postat av: Aleda

Nice!

Postat av: Drymiotes

Nice!

Postat av: Kosta

interesting

Postat av: Christos

Cool.

Postat av: Leontios

Nice...

Postat av: Leontios

Nice...

Postat av: Tasos

Nice

Postat av: Charilaos

Cool.

Postat av: Charilaos

Cool.

Postat av: Athan

Nice...

Postat av: Thanasios

Nice!

Postat av: Nicolas

Cool!

Postat av: Yiannis

Sorry :(

Postat av: Philippos

Nice

Postat av: Harrys

Cool...

Postat av: Ivan

Nice

Postat av: Alexis

Sorry :(

Postat av: Kosmas

Nice!

Postat av: Rhigas

Nice!

Postat av: Aniketos

Cool.

Postat av: Herakles

interesting

Postat av: Ambrosios

Cool!

Postat av: Georghios

Nice

Postat av: Hristos

Nice

Postat av: Theodore

Nice!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback