posing på hög nivå

posing på hög nivå
Hahaha, jag i min fina nya tröja o halsband, vilt posandes framför spegel..Så kan man också göra om man vill, haha
Imorron vid den här tiden kommer jag sitta på tåget. Känns väl sådär, men som sagt, det blir säkert bra! Får sova lite när jag kommer fram!
Tänkte hinna iväg till gymmet en sväng på söndag, ska bli kul, har saknat det! Fårse om det kanske blir ett pumppass, för TC:n var redan fullbokad, men det kankse kommer nån plats! Blir intressant att se hur det går..

Later

Givnast just nu: Nästa helg är det Feeeest i Umeå, högst troligt på Tvistevägen :D

Kommentarer
Postat av: Estelle

Snygg outfit!

Postat av: Estelle

Snygg outfit!

2007-01-06 @ 00:08:55
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: helen

gillar din pose! haha. ja fest på baltic säger jag!

2007-01-06 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback