Plugga? Nej känner att det finns viktigare saker i livet haha

Jaa, va ju hos Linda förut, med Sandy o Helèn o skulle plugga va det tänkt...Det gick väl sådär..Det sluta med att Linda gav mej en ryggmassage (Tack Linda, you are my hero!), o att vi hade en vild diskussion angående sexleksaker. Men kul hade vi i alla fall, o livet är ju för kort för att inte ha kul har jag hört haha
Fysiologin? Ja den tar vi imorron!
138856-225138856-224
Japp här är vi..;) haha! Fest i helgen chicks! (frågan är vilken helg det inte är fest!)
Internet här i Umeå är helt psyk med! Fattar inte vad det håller på med, tar hur lång tid som helst att få ihop ett inlägg hahaha.
Men nu måste jag på allvar hoppa in i duschen o sen måste det bli en tidig kväll för mej o hoppas jag får mycket mer sömn än igår natt!
Sov gott.

Go natt världen.

Kommentarer
Postat av: Siz

Det har varit lika kasst här i gamla Faggan!!

2007-01-31 @ 23:41:38
Postat av: Elin

Ha ha vilka underbara bilder :)

Postat av: AT-student

Tjena!



Vilket slump, att jag 3 år efter dig får samma examinationsuppgift som du fick av sawert, och att även jag har problem att hitta någon info om stället :)



Kom du fram till vad det var för ställe??

2010-03-19 @ 14:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback