Nyheter i Umeå!

Har visst hänt mycket i lilla Umeå det senaste dygnet..
Förs lyckas golvet på Norrlandsoperan rasa in mitt under Mando Diaos konsert igår kväll. Ingen död men flera skadade!
bild från aftonbladet!
Sen har de visst evakuerat ett område på Ersboda, för att det ska finnas en bomb där i en av lägenheterna. Ja där ser man vad man missar om man inte följer med i nyheterna. Hörde faktiskt det där om norrlandsoperan redan igår kväll av någon på NH.
Man kan även läsa på Aftonbladets hemsida att det som dricks mest i Umeå är:
Sprit: Renat
Öl: Sofiero
Vin: Calefornia White

Där ser man gott folk! LIte insiderinfo om Umeå såhär på söndagseftermiddagen.
Dessutom, promenaden med Linda var Huuur skön som helst! Det är såna här dagar man älskar vintern!

Later folks

Dagens komplimang: Från Petrus, blev så glad, tack tack för att du gjort min söndag:)

Kommentarer
Postat av: fanny

jag föll, jag föll!
ont tog det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback