Några av dagens inköp!

Några av dagens inköp!
En bild på delar av dagens inköp..haha. Rekomenderar balsamet, Loreals absolut repair, håret blir lättutrett och mjukt! Även Fudges "Root juice" rekommenderar jag om du vill få volym i håret!

Kom just hem från träningen. Jag va ju på Pump och det gick jättebra och var med en bra instruktör med! Men jag är ju lite mör i kroppen nu förstås, men det är man ju alltid efter pump, det ska man ju va! Haha!

Har planerat lite med brudarna om kvällen o det blir en liten förferra hos Helèn vid åtta o sen bär det av till NH, är tänkt att det ska bli en lugn kväll, men ja, vi får se hur kvällen slutar...Sist vi gick till NH och sa att vi bara skulle ta några bärs kan jag säga att det inte slutade riktigt så...Hahaha, ja ja så kan det gå när inte haspen är på! Nu måste ja hoppa in i duschen!

So long you all!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha nej det blev inte helt lugnt nej..men men

2007-01-12 @ 19:02:16
Postat av: Maria

Jeansen ser snygga ut! :)

Postat av: Estelle

Snygga saker!

2007-01-12 @ 21:11:59
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback