Något för alla smaker?

138856-113
Insåg, när jag plockade iordning lite iköksskåpet att jag har samlat på mig liiiite teer (endast grönt te dock) sen jag flytta in här för ett halvår sen..här finns något för de flesta smaker! hahaha. Men som jag skrivit innan så rekommenderar jag verkligen Yogiteerna, som går att köpa i hälsokost butiker, dyra, men otroligt goda tycker jag! (42 kr för 15 tepåsar) Mina favoriter är Green energy, classic, detox och stomach-ease (för att den verkligen fungerar, om man känner sig svullen i magen!).
Nej nu ska jag återgå till min kopp med Green energy!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

inte konstigt att du har så mycket teer. du shoppar ju jämt te när vi är på stan! haha

2007-01-18 @ 14:23:17
Postat av: The World Of Mollyland - en värld fylld av skvaller, kändisar, glamour, humor och lite allvar!

jag gillar inte ens tee men jag har också helsikes mycket

Postat av: Anonym

naaaw, I love tea!

2007-01-18 @ 19:03:41
URL: http://seenthroughmyeyes.blogg.se
Postat av: Kim

såå gott :)

2007-01-19 @ 07:47:12
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback