Morgondagens Horoskop!

Tur
Även om dagen inte fylld av tur så kommer det att uppstå små stunder då du kan känna att turen är med dig.

Hälsa
Det tycks snart vara dags för nya friska tag för din del. Kanske finns det en del goda vanor som du kan återuppta.

Ekonomi
Du har som vanligt god ordning på allt och nu kan det dyka upp fina möjligheter, till exempel en god affär. (Ehh, va? God ordning var det ja..)

Kärlek
Det här blir antagligen ännu en dag då din romantiska sida inte får den stimulans som du önskar. Kanske bör du söka dig till nya människor. (Jaa, den får definitivt inte den stimulans den förtjänar..haha, men söka mej till nya människor? Jag vet inte jag.)

Relationer
De människor som du oftast tyr dig till kan vara litet kalla idag. Det beror antagligen inte på dig utan snarare på att de är upptagna med annat. (Hmm, jaha, där ser man..)

Jaha det kändes väl sådär. Tiden får utvisa vad som stämmer antar jag.
Latah!

Dagens Fundering: Jag, Helèn o en SG-sittning, det kunde varit nåt det...Går vi miste om nåt tro?

(horoskop kommer från
ditthoroskop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback