Lökar mest

Jaa, igår va det fest ja. Skulle ta det jäkligt lugnt, men det blev väl inte helt så sen ändå..Men men det va rätt kul. Gick till NH. Visste inte om Sandys buddy skulle komma in då hon inte har giltigt svenskt kårleg men det fixade sej! Så det var ju kul! Va på nån halv (hel)död efterfest, sen bar det hemöver o drog några knäckemackor o mjölk o kolla klart på L-word.
Idag känner jag mej lite lätt risig. Lite bakis o härligt, så jag ligger mest o lökar i soffan o funderar på om jag ska gå på mitt bokade Spinningpass lite senare, den som lever får se..
Sen blir det Olearys ikväll, så det blir ju trevligt, förfest här hemma.

Men nu ska jag fortsätta löka tror jag!
Later you all!

Kvällens BIG No-No: Feströka, fruktansvärt puckat o leder bara till onödig baksmälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback