Krya på er!

Sitter o dricker min daglika kopp frukostte (detox, yogite) o tar det lite lugnt. Som ni vet är jag ju en frukostmänniska o har just dragit i mej Havregrynsgröt o kokt ägg!
Kan ni fatta att jag somna strax efter åtta igår o sov hur gott som helst hela natten! Det blir 11 timmar, då är man trött!
138856-194
Kan för övrigt rekommendera dessa teer, vilket jag säkert gjort förut, för de är jättegoda, o finns i en massa smaker!

Fick just ett sms av Jen att hon o Helèn är sjuka så de kommer inte till skolan idag. Krya på er tjejer! Blir lite tris o konstigt. Brukar nästan aldrig vara någon av oss borta. Dessutom tar Sandra bussen till skolan för hon var inte hemma i natt o Linda går. Så jag får ta cykeln själv jag. Så kan det vara.
Men nu är det nog bäst att jag dricker upp mitt te o får på mej lite kläder, så jag kommer till skolan någon gång!
So long folks!

Dagens låt: American Hi-Fi - Safer on the outside

Kommentarer
Postat av: EBBA&MICAELA

HOROSKOP LJUGER! VILL DU VETA HUR DIN DAG EGENTLIGEN KOMMER ATT SE UT?
- spana in bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback